måndag 11 april 2011

Smärta & Sol


Nu har Emma vart duktig! Jag gick nyss till Konsum och köpte en färdigmat och lite choklad ^w^ Har mensvärk och smått PMS så jag behövde bara få komma ut lite. Efter teatern var min första tanke "åh, åka moppe ~ *ultrakärlek*" men min mobil hatar Nea's mobil så jag fick aldrig tag i henne :( Men det blev en skön Konsum-promenad i alla fall, fick träna benen och komma ut lite xD Så jävla härligt väder! Just nu är klockan 19.30, solen har en liten bit kvar innan den är nere helt och det är 15.2 grader ute. Helt sanslöst underbart!

Skolan idag var sådär i övrigt. Jag fick super-depp-ångest (PMS =.=' ) precis innan Naturkunskapen men Madde och jag larvade oss mestadels av lektionen så det försvann så småningom. Stackarn går på kryckor... Eller en krycka xD Hennes jävla fot

Funderar lite på vad jag ska göra nu... Teatern idag gick super, trots att vi bara var tre pers (fyra med Maria) xD Kan en av mina scener riktigt jävla bra nu i alla fall, det är jag glad för. Annars är det inget mer direkt jag behöver göra, mer än läxor, och det orkar jag inte just ikväll av flera skäl TwT

Så fort maten blir klar ska jag äta vid mitt skrivbord och kolla på Kalabahuas Let's Plays 8D bara för att han/dem äger; 





NU ÄR MATEN KLAR!! 
Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar