fredag 22 april 2011

Spelkväll & Påsk

Glad påsk på er ^^ 

I tisdags var jag och Skum ensamma hos mig på kvällen och spelade PC-spel, Band Hero (Green Day ) och pratade :3 Var uppe till ungefär halv sex / sex innan jag plötsligt blev otroligt trött TvT Det var en mycket trevlig kväll i alla fall, det hoppas jag hon med tyckte 

Jag kan inte prata nuu ~

Jag skulle vilja ge hela världen, men det fick inte plats i min bil

Uff, uhög, öäh! JAG ÄLSKAR ATT JAGA FJÄRILAR!

NÖFF!

.. Visst visst >^<'


/ Lite quotes från kvällen x'D 

Idag var man på påskfirande hos kussen Anette :3 Mycket trevligt med allt folk, min släkt är underbar xD 

Jag undrar om det är normalt för en 16-åring att redan längta tills man har barn. Jag har under hela min uppväxt (redan som tre-åring) riktigt längtat efter tills den dagen jag blir förälder och de känslorna blir bara starkare. Som idag, Frida och Moa är lite för gamla för att jag ska kunna "leka" med dem men att se dem gå runt och pyssla och prata är ren musik för mina öron xD Jag har en riktigt förkärlek till barn (speciellt i åldern 3 - 8) som jag inte haft innan. 

Just nu sitter jag och lyssnar på barnvisor/ramsor och vill rita (barn-tema), men orkar inte för jag är för trött. Antingen ska jag nu kolla på Olsen Banden igen (fanatism-helvete ~) eller så ska jag börja rita/skriva i alla fall. 

Glad Påsk ~

4 kommentarer:

  1. Ålder: NÖFF
    IQ: NÖFF
    Hobby: BÖKA

    *kliva in* ! :O *papper blåsa iväg* Ò@Ó *KRASCH!* TITTA NU VAD DU STÄLLT TILL MED!

    SvaraRadera
  2. Ålder: 22
    IQ: 22 ~ o3o

    BWAH! x'D *bryter ihop*

    SvaraRadera
  3. Haha är inte detta ifrån spelet ''Odens Öga''? Tycker att jag känner igen dem där ''kommentarerna'' :D

    SvaraRadera