söndag 17 april 2011

Teatermyller = Kärlek!

Sitter och äter müsly (eftersom jag aldrig riktigt ätit riktig mat "idag"). Klockan är 01:42 och jag har precis kommit hem från Teatermyllret i Karlshamn ^^


Alltså, jag tror aldrig jag blivit så inspirerad under en och samma natt .__.' Det är något med nära teater som jag älskar att se, så att sitta en helt kväll och kolla på (och spela lite) teater är så underbart för mig och mitt sinne ^o^ 

Allra först var det en teater som vi också kunde ha haft (men vi valde "Kom Lite Närmare"-manuset istället) och som jag därför ska få läsa! OvO Jag bad vår ledare om att få läsa det (eftersom hon också har en kopia av manuset i sin ägo) och om hon har med sig det ska jag fråga om jag kan kopiera det, för seriöst talat var den (ursäkta ordvalet) SÅ SJUKT JÄVLA BRA! ... De andra var också otroligt bra men jag tänker fortfarande på den första pjäsen vilken jag ironiskt nog inte kommer ihåg vad fan den heter ~.~'

(Good müsly ~ ... Åh, nu ropar Häxan! *kilar iväg och hämtar in henne*

En annan "rolig" sak; Fick reda på att något har repat så gott som sönder min MCR-skiva... Vartenda låt hackar mer eller mindre, och två av dem är rent av ospelbara. Det blir jag ledsen för T.T

Nu ska jag, ehm... Äta upp müslyn och sova, drömma om den underbara pjäsen!  ... Eller pjäserna. Allvarligt talat var dem andra rent jävla underbara dem också men det är just den som tilltalade mig ~


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar