onsdag 4 maj 2011

Baby-Bus

Vaknade på totalt fel sida idag, vilket inte är konstigt med tanke på att jag sov ungefär en timma inatt ~.~' Vaknade av mamma, åt en macka (inte alls hungrig), somnade igen och vaknade för sent, kom sedan på att vi hade nationella. Jag måde asdåligt av flera skäl och gömde mig under täcket kort sagt...

Imorgon ska jag gå! Jag ska inte vara hemma en enda dag till från skolan nu, det har jag bestämt, för jag mår bara ännu värre av att vara det! 8(

Nu till något roligare; Baby och jag busade innan idag xD Mamma och pappa jobbar i trädgården och ingen hade tid att leka med Baby, så jag gjorde det istället;



Btw; Är inte detta så otroligt gulligt av dem;



Dem "sjunger inte bara om en låt" (som jag sett en komentera), utan dem uppmanar att donera pengar så in i helvete xD Dem donerar/donerade själva pengar

Nu ska jag äta sockerkaka och fika :3 Sedan blir det nog The Sims 3 igen, för att bli på piggare humör *host*nattsömn*host*

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar