fredag 6 maj 2011

Baby & Pollen

Idag har jag... Usch, jag orkar inte blogga idag xD
Skola (slutade en timma tidigare i och med att jag läser svenska-boken hemma), åkte med mamma och pappa då de köpte rabarber att plantera (jag var hundvakt i bilen och somnade i solen till Peter Jöback på CD-spelaren). Kom hem, degade lite, busade med Baby, fikade med föräldrarna (sockerkaka). Vill ut och fota men hela ansiktet svider av pollenallergi så det får bli en annan dag

Nu blir det att gå ut och se vad mamma / Baby gör. Sedan blir det lite Sims 3


Mors ~

1 kommentar:

  1. hej!

    Kul att du läste bloggen så långt tillbax :)

    Jag växte oxå upp med hundar. Pappa har alltid haft hundar som jag itne tålt. Mamma har en nu som jag inte tål, men när jag bodde hos henne hade hon en allergifri hund ;)

    Tyvärr så växte det aldrig bort, kom tillbax ännu starkare :(

    Ha det gott!

    SvaraRadera