torsdag 26 maj 2011

Cykelrunda & Storbandsjazz

FAN mina ben!! x'D Cyklade nyss en runda med Nea. En kort runda sådär... Till Brunnsparken och hem igen TvT' ... Bra träning som fan, det älskar jag, men man blir ju nästan lam när man kommit hem igen x'D Fan vad otränad man är! Körde dessutom in i ett träd som fick min hals att klia som satan nu!

Sitter och dricker vatten då och då. Var ju dum nog att inte ha med mig något vatten under resan, så det blir att sörpla nu istället. Lyssnar på denna låten, för den är så JÄVLA bra;



Älskar storbandsjazz   Den bästa formen av jazz ~  

Nu ska jag bara ta det lungt och larva runt på nätet. Har jag tur så har jag knappt några lektioner imorgon, bara matten där jag säger "jag är här" och sedan sticker x') 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar