onsdag 18 maj 2011

Filmer, glass & fangirl-scweems!

[VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG]
(Jag har en massa att skriva ^^ ) (... Men det blev inte SÅ mycket ändå =v= )

Ok, så när roliga och intressanta saker händer i mitt liv har jag någon sorts ”bloggstrejk” som säger ”neh, jag bloggar om det imorgon”. Nu har en massa roliga intressanta saker hänt som jag inte skrivit ned och jag kommer inte ens ihåg alla -v-''

Nåväl, vi börjar väll med idag;
Glass! 8D … Jag menar, skola! Började morgonen med att äta en dubbelmacka hemma (tunn som fasiken så den mättade knappast). Fick sedan låna pengar av Skum och köpa mig en yoggi. Blev otroligt mätt på den av någon anledning .__.' Sedan var det lunch (jag var fortfarande mätt) vilket var kebab. Kebab är GOTT så självklart åt jag där med vilket inte direkt gjorde mig hungrigare -v- Dessutom skulle vi efter lunchen åka iväg med fotoklassen och fota glass i Karlskrona, vilket betyder att vi kommer köpa glass och äta… Yippie ~v~' Dock var glassen otroligt god så jag lyckades äta upp den 8D Vi fotade en massa, dock kommer bilderna imorgon för jag orkar verkligen inte sätta mig nu och gå igenom dem. Kul skoldag med andra ord :3 Vi stack sedan med Sanne (fotoläraren) och kollade lite på utställningen som bildeleverna hade i Ronneby innan vi stack tillbaka till skolan och jag gick skjuts hem av Skums underbara mor ^^ xD

Sedan bar det hemåt. Vila lite och sedan iväg på bio med Nea! 8D Pirates of the Caribbean 4!!



I 3D dessutom! Så jävla AWESOME! 8D Man tänkte inte på att det var 3D först men det ger så otroligt mycket känsla i hela filmen. Nog den bästa Carribbean-filmen hittills!  ... Sedan ÄR jag ju ett Johnny Depp-scweemfangirl! T3T Satt och log som en idiot varje gång han var i filmen… Och eftersom han är huvudkaraktären händer det ofta TvT


AAWWEEE!!!  

Dessutom hittade jag något annat MYCKET speciellt innan filmen började




[Jag vet att ljudet är uppfuckat] 

... Och “Mycket” står med stora bokstäver eftersom jag är förvånad över att dem redan lyckats ge ut en trailer .___.' Filmen har inte premiär fören om ett halvår 

Jag fasar extremt för att dem ska dubba filmen dock T.T' Som sagt; Ett halvår kvar, gott om tid att dubba en film, om än de håller på att dubba den i detta nu. Trailern var dock på engelska när jag såg den i biografen vilket jag är überglad över, men jag ska inte jubla för tidigt. Det ska vara illa nog att se den på engelska istället för franska, men om dem dubbar den till svenska kommer jag strypa någon! Plus att Nickelodeon (av någon anledning!?) finansierar en del av filmen och får en STOR logga mitt i allt, vilket ännu mera stärker tron om att filmen kommer dubbas. Dessutom ser jag en massa fel i trailern, mer dåliga saker än bra saker… Gud vad jag hoppas att dem inte har gjort en stor massa av hela filmen och gjord den dålig nu! 4 år förgäves (varav jag har följt dess framfart i 2 ½ år nu) isåfall, och det vill jag inte ska hända! 

Nu har jag otrolig nackspärr av att ha suttit i en biostol så nu ska jag be mamma massera mig och sedan sova TvT' Hade tänkt skriva ned en massa andra saker jag gjort i veckan men, nej… Jag är för trött och det är för jobbigt att försöka komma ihåg allt. 


Mamma tjatar som in i helvete på mig.... ARGH! Fan heller att jag ska be henne massera mig nu... 


... Och nu fumlar dem med vår röstinspelare till telefonen. Har jag nämnt att den kvinnliga rösten som pratar i den ger mig otroligt kalla kårar... Stänger inte dem av den snart kommer jag fan inte kunna sova inatt T___T'

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar