onsdag 25 maj 2011

Flum & Skum

Dagen hart vart helt underbar, mest för att jag vart asflummig och flummat runt i skolan och sedan med Skum ett tag, och dels för att jag glott på Jönssonligan vilket alltid får mig på bra humör x'D

Just nu så, ja... Vet jag inte vad vi håller på med;




Injokes så in i helvete, men det är därför jag älskar att hänga med henne x'D 

Efter skolan (där det inte var något speciellt, vi redovisade några bilder och jag pratade med matteläraren, det var allt xD ) så stack vi två till Maxi (i regnet...) för Skum var godissugen. Hon bjöd faktiskt mig på en choklad och en Choklad-moussé (som är FRUKTANSVÄRT god) så jag måste bjuda igen henne någon dag U3U  

Sedan tog vi bussen hem och hon följde med mig hem. Vi spelade igenom Jönssonligan Går på Djupet (kort men flummigt xD ) och sedan kollade vi på Jönssonligan Dyker upp Igen 

(Passa på att kolla medan ni kan, helt upplagda filmer blir väldigt snabbt bortplockade från Youtube, speciellt om dem ligger i bara en del :( ) 

Garvade som fan x'D Såklart. Sedan stack hon och jag åt pannkakor o3o Sedan satte jag mig och har suttit här sedan dess... Blä 

Dubbade något fult innan; 





Jag sjunger som en full flodhäst x'D


Nu ska jag duscha och sedan blir det att sova, för jag är TLÖÖÖTT. Imorgon blir det gympa... *suck

Denna låten är så jävla djup btw; 



x'''D
- Vill du ha marmelad? 

- NEEEJ! 



Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar