tisdag 3 maj 2011

Skrämmande & Glad dag

Vaknade som vanligt idag på morgonen av att mamma ringde från jobbet och väckte mig. Jag åt frukost och lade mig för att vila, mamma kom hem och gav mig mobilen, jag ställde den så att jag skulle vakna nästa gång. Vad händer sedan? Jo, jag får världens panik-mardröm (vill inte gå in på det, men jag visste för en gångs skull inte att det var en dröm såsom jag brukar, och jag visste liksom att jag skulle dö, sådan jävla panik!) och vaknade med hjärtat i halsen och tårar överallt. Satte mig upp och nästan skrek av lycka att det bara var en dröm, kollade sedan var klockan var. Jag var försenad till skolan, men den tänkte jag inte alls på nu! Jag gick upp, rullade upp gardinen och bara kollade ut, samlade mig ett tag och torkade tårarna innan jag gick in till mamma (som sov) och sade att jag haft en panikdröm och att jag mådde illa (för det gjorde jag, gör jag alltid efter jag haft panik p.g.a alla känslor). Gick sedan och sjukanmälde mig och satt i sängen och kollade ut genom fönstret tills jag lugnat mig ett tag och kunde somna om. Den drömmen vill jag INTE ha igen, fy HELVETE! Aldrig känt något liknande...

Fick dock en mycket glad nyhet från syrran idag, men den vill jag inte avslöja fören om några veckor ^^ Så ha tålamod!

Nu ska jag äta pizza med mamma och pappa i källaren. Mys!

Mors ~

2 kommentarer:

  1. Usch, låter obehagligt o.o Mina panikdrömmar brukar oftast bestå av att en nära bekant dör ist, senast var det du xD

    SvaraRadera
  2. Det är skumt för vanligtvis när jag drömmer mardrömmar VET jag ändå att det är en dröm på något sätt (som den där mamma dog), men inte i denna T.T

    SvaraRadera