måndag 9 maj 2011

Tillbaka efter rundan

Jag har myggbett överallt! x'D Känns så i alla fall, är så ovan vid myggbett så har jag ett känns det som det kliar överallt

Nea och jag gick en foto-runda idag igen som sagt. Mys! Alltid kul att ut och gå med henne, plus att jag får motion, kommer ut och får finfina bilder ^^

Är fortfarande väldigt glad över att dagen vart så lyckad :D Är så jävla trött med xD Blir nog att snabbduscha (för jag har blivit skitig igen av naturen trots att jag duschade igår xD ) och sedan mysa lite, ska nog glo på Jönssonligan "EN TJYYV!"  

Vi gick förbi centrum i Kallinge, in till Kallingeskolan, upp på Åkessons backe (lek-minnen   Tog massa kort ^^ ), vidare ned ut på Kockums, ut på Olsgården och sedan förbi Konsum hem igen ^^ En jävla skön runda som tog ett par timmar xD Fick ihop sammanlagt prick 120 kort, och plockade ut en massa så nu är det prick 60 kvar.



Baby tycker om att ligga och mysa i min säng ^^ ~

Imorgon blire att DAMMSUGAA! Mitt rum är invaderat av dammråttor och allmän smuts och skit (och en sjuhelvetes mycket kassar och påsar av någon anledning) så det bli att plocka upp ett rejält stycke skit från golvet :3

Nej, nu ska jag mysa till det! ... Tänkte skriva något mer här, men jag kommer inte ihåg vad xD

BTW, asgarv;


Mors! ~ ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar