måndag 9 maj 2011

Underbar Måndag!

Tänk så fel man kan ha!

Tänkte igår att "måndagen kommer gå piss", och lyckades dessutom inte somna fören runt halv två så jag tänkte att jag skulle bli astrött idag. Idag när jag vaknade fick jag samma känslor; Denna dagen kommer gå piss

Första lektionen var en föreläsning som var intressant. Handlade om att jobba utomlands, och trots att jag redan visste det mesta hon snackade om var det kul att få veta lite :) Sedan hade vi nationella prov, muntligt i engelska. Trodde det skulle gå kasst eftersom jag inte alls kände för att snacka engelska, men hör och häpna så tyckte jag det gick riktigt jävla bra Oo

Sedan hade jag nationella skriftligt i engelska också (tillsammans med Niki, för vi hade missat det på förra onsdagen) vilket också kändes rätt bra, hoppas jag i alla fall.


Sedan lunch (PASTA) och sedan hem. Coolugn skoldag, t.o.m. mycket stoj efteråt med klassen som var underbart xD

När jag kom hem satte jag mig och solade med Josse och Johanna. Mysigt och flummigt, syskonflum är underbart! Känner nu att jag nog blivit bränd av solen också... Oj =v= Jaja, jag blir brun i alla fall! ò3ó

Sedan körde syrran in mig till teatern. Var inte alls teatersugen (och dessutom trött p.g.a. att jag sovit så lite) men jag var ju ändå tvungen att vara med, plus att teatern ÄR kul så fort man kommit dit :3

ALlt gick galant! Visst, jag glömde en rekvisita och jag fick improvisera på ett ställe men det flöt på galant i alla fall :D Aldrig känts så klockrent att få spela! Klarade till och med mitt långa utbrott utan fel (hoppas jag, har inte kollat upp om jag missat en replik ännu x'D )! Hoppas verkligen att det går så bra resten av spelningarna också, för nu är det bara tre spel kvar; Genrep och två föreställningar... Meep! o~o

Fick mycket beröm från ledarna också att jag spelade bra idag. Förstå min lycka!! SÅ jävla kul att få höra sådant, underbart! Blir alldeles varm! 

Nej, nu ska jag gå och äta :D Sedan blir det ut i solen med Nea och fota lite! 

Tack du underbara dag för att du faktiskt gjorde en MÅNDAG rolig

(Btw, är det inte ironiskt att jag borstar tänderna i en av mina pjäser, och mina tänder är fortfarande gula? ~.~'


MORS! ~

2 kommentarer:

  1. Tänderna blir inte mycket vitare av att borsta tänderna emma x'D

    Trevligt att höra att det gick bra iaf :3

    SvaraRadera
  2. Nej men det såg precis ut som att dem var skitiga, och sedan när jag borstat bara "... Nehe?" xD

    SvaraRadera