söndag 8 maj 2011

Uppe sent & Varm

Usch, känner mig varm... Antingen börjar jag bli sjuk eller så börjar jag få solbränna, vilket är rätt uteslutet eftersom jag fortfarande inte fått tummen ur röven och börjat vara ute om dagarna.

Sitter just nu och fixar i ordning bild-collage från brunnsparken. Nea och jag var där igår och jag tog en massa foton. Problemet är att det tar en sådan jävla tiiid! Suttit hela kvällen nu sedan middagen och pysslat. Måste verkligen sova också, och duscha! Ska vi tippa på att jag inte kommer somna fören efter ett inatt i alla fall vilket kommer resultera i att jag sover minst fyra timmar inatt? =v=

Bjarne har vart här idag och hållt pappa sällskap under hockeyn o3o Trevligt att höra dem sitta och vråla där nere xD

Nej, nu blir det för varmt... Av med jackan ~

Vart så jävla slö den sista tiden. Men jag vet varför. Jag måste komma ut mer i solen och dessutom dricka mera. Bra att värmen börjar komma igång riktigt, för då blir det ut mera i solen med Baby och kameran :3 Nästa vecka ska syrran och jag börja träna också (på riktigt denna gången!) så det kommer bli skitkul! Börja jobba lite och bygga muskler och kondition!

Här kommer äntligen bildcollagen;
(OBS; Dem är klickbara för större view)
(OBS 2: Alla foton är förminskade och inramade. Många av dem är mycket större än vad som visas här)












Nu ska jag SOVA! Fick deppångest och började precis lipa över att jag är fet och ful, så nu ska jag duscha av mig allt ytligt fult och sedan sova... En helvetesdag imorgon, i alla fall känns det så nu...

Mors ~

2 kommentarer:

  1. Gud vilka fina bilder Emma! Gillar särskilt den på den rosa blomman. :]

    SvaraRadera
  2. Tack tack ^^ Jag älskar att fota, det blev tusentals bilder egentligen xD

    SvaraRadera