lördag 21 maj 2011

Varm dag & Cykel

Idag har jag.... Cyklat xD För typ första gången på flera år TvT' Jobbigt men kul :D Med Nea såklart, cykla till Maxi(!) för att köpa en dricka (och en energidryck som jag ska knapra i mig sedan 8D ) och hem igen, äta och sedan cykla till Konsum för att köpa lite godis xD Nu sitter vi här och jag är så jävla trött -v-' Pratar just nu om vad som är "godis" och vad som är "bara sött" x'D

Kollat på en massa parlamentet-klipp idag, eller mycket med Robert Gustavsson i övrigt... Tror jag blivit paranoid av att han dog i min dröm igår .__.' Vänta, ska klistra in ett stycke från när jag skrev ned den;

"Han var typ med i något program där dem skulle ut och kolla på infödingar i något land utåt helvete, jag har ingen aning. I vilket fall som helst så var dem plötsligt tvungna att gömma sig och göra sig beredda för dem skulle tydligen bli anfallna. Infödingarna kom två och två, en som pratade en massa nonsens (precis som en voodoo-ramsa) och en som anföll dem med spjut (som tydligen hade gift på sig, Pirates of the Caribbean -v- ). TV-teamet, experterna och Robert hade också spjut och dem sköt så gått dem kunde, men Robert fick någon slags sten över sitt ben/sin fot och blev tydligen spetsad av någon pil (eller så var det bara stenen som träffade något farligt), för han dog… Japp, Robert Gustavsson dog… Det gick en liten stund i drömmen (jag hade tydligen sett detta på TV/Internet med dolda kameror) och var tvungen att kolla upp det. Där på Wikipedia stod det allt, att han blivit dödad i ett program som var livsfarligt eftersom man tydligen lätt kunde dö där. Om man stället upp i det programmet hade man tydligen någon sorts dödslängtan. Jag började lipa, för jag hade velat träffa Robert innan han dog. Sedan drömde jag att vi tydligen var vid den platsen eller vid en rekonstruktion av den i alla fall, där man fick se honom ligga helt död med den stora stenen (som var större än honom) över benen. (Hans huvud åkte av xD Låter skitfult men i drömmen blev alla typ ”snyft snyft” ända tills någon satte tillbaka det och beklagade)"

Wow, det blev mycket text .__. Aja xD

Så därför blev det mycket Robert-knark idag (Nea larvar sig med sin "piercing" just nu x'D Hon kan inte "pata") och ikväll blir det nog uppe sent med barnfilmer, barnserier, barnspel och allmäna barnprogram x'D "ALLAN! ALLAN! ALLAN!"

.. Allram Eest kom vi in på nu av någon anledning o3o

Aja, nu ska jag sluta skriva för nu blir jag långtradig 8D Kanske lägger in ett klipp senare

Mors! ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar