onsdag 29 juni 2011

Bad & Sol

Otroligt varm dag! Så varm så vi badade 8D

Åkte upp underbara Stemme med Nea och Josse... Vi brände oss i solen -v- Smarta vi är! Sedan stack vi hem en timma när jag kan duscha håret :P Sedan stack samma gäng + Claes iväg och åt pizza på Via ^^ Mysigt och gott. Sedan hem, cykla en runda med Nea (för det äger!  ) :D Vi cyklade upp till Lönnamohagen och kollade får, men det var inte lika mycket får som det var när jag var där för några dagar sedan x) Sedan cyklade vi till Kallingeskolan och gungade lite och snackade goja, och sedan hem :3 Mysig cykeltur, kom hem runt halv tio eller något skulle jag tro xD

Jag har vart ute och gått minst en gång varje dag nu sedan midsommar :D Glad jag är! Det är ju så kul, och bra träning! 

Sedan har jag suttit här och tagit det lungt. Benen gör asont, dels för att fötterna tagit stryk av mammas tunna skor när jag gått mina rundor och dels för att benen är brända, är torra och skrapades mycket när jag gungade xD Men ändå är jag glad, det är härligt att känna att man rört sig om dagarna! :3

Ska snart bestämma en dag att vara med Skum också o3o Sedan ska man tälta någon gång på underbara Stemme också U3U  

Fullsmockade helger framför mig nu i alla fall. Denna lördagen är det grillkväll hos kusinen (hoppas det inte regnar för en gång skull). Nästa helg är det Tosia, sedan ska vi tälta i Listersjöarna... Eller "tälta", vi sover i vindskyddet xD Sedan nästa helg igen är det Danmark 8D Blir mycket skoj, alltihopa! 


En oredigerad sommarbild får bli dagens bild till ära :3


Skulle tydligen bli åska imorgon på eftermiddagen. MYS!   Hoppas hoppas! 

Ne, nu ska jag städa undan här. Sedan ska jag hämta den stora fläkten nere i källaren (för jag orkar inte vakna dyblöt av svett längre ~v~ ) och sedan sova, alternativt kolla en film innan. Mamma ska smörja in min rygg också, och mina armar... Det är inte kul att bränna sig UvU 


Mors! ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar