söndag 5 juni 2011

Cyklat & Åkt

Dem hade spelningar idag vid Chaplin Oo Michael Jackson-tema, och talangjakt och grejer


Idag cyklade jag till Josse i Värperyd o3o Men inte hem utan bara upp, svänga och hem igen xD Härlig cykeltur. Sedan satt jag och drygade vid RCT2 (klarade två scenarion o3o Woohoo!). Sedan ikväll ville Nea hitta på något (hon messade på morgonen först men då sov jag xD Eller, somnare om rättare sagt), så vi åkte upp vid havet/Karön och åt choklad-ballerina, kollade på solnedgången och pratade ^^ Men sedan blev vi mygginvaderade så vi åkte en sväng istället när solen gått ned xD Såg en massa dimma över både vatten och öppna fält, såg en räv och höll på att krocka med två fladdermöss Oo xD Överallt luktare det antingen sommar, sjö, smultron eller skog  Härligt 

Drömde något askonstigt inatt också .__.' Om någon fiskfamilj, och skumma saker... 

Nu är jag trött x) Ska duscha (fortfarande inte gjort det nämligen, nog inte gjort det på en vecka nu... Jag är äcklig! 8D ), och sedan ska jag nog spela lite RCT2 igen, trots att klockan är mycket. Eller så glor jag på en rolig människa som spelar ettan istället




Jaja, får se vad jag orkar med. Nu ska jag äntligen duscha i alla fall! Imorgon blire Stemmekull med syrrorna, och på måndag blire att hänga med Matte :P


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar