fredag 10 juni 2011

En annan skev sak med mig...

... Är att jag ändrar mina godisvanor xD Jag är ju en godisslukare, men ibland har jag sådana här dagar/veckor som jag har nu; Jag är inte alls sugen på godis eller läsk, och dricker nästan bara vatten. Jag är såklart jätteglad över det (tusen gånger nyttigare -v- xD ) och försöker nu fundera vad det är som gör att jag blir så nyttig ò3ó

I övrigt; Bestämt mig för att ha med en bild i varje blogginlägg framöver. Om jag inte har någon annan så fåre bli en gammal bild eller en snabb ego-bild x) På tal om det; Jag ska nog ta lite ego-bilder ikväll med web-camen. Systemkameran (  ) är full och överföringssladden leker kurragömma (och jag förlora...), så därför kan jag inte fota med den TvT

Idag har jag bara slappat. Syrran (Johanna) har opererat brösten :3 Men nej då, hon har bara förstorat dem lite så det ser fortfarnde helt naturligt ut ^^ Och Josses mage börjat synas redan xD Det går fort fram. Har lyssnat på GAS idag mest, ritat lite. Tagit det lungt UvU



Bild av kvacksen i Brunnsparken



Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar