fredag 3 juni 2011

Första Doppet & Slödagar

Igår doppade jag mig för första gången i år! 8D
Efter att ha suttit inne och degat hela dagen följde jag med mamma bort till Cissi & Nenne. Dem hade två andra av mammas och pappas kompisar där, så alla bestämde att dem skulle grilla. Dem bor bara en gata bort, så vi tog cyklarna. Dem har en pool som var varm som satan o3o ... Eller, inte varm på det sättet, men det var inte kallt i alla fall xD Badade med mamma och sedan tillsammans med den andra Cissis pöjk som också var där x) Härligt. Bara det att jag har inte badat ännu (vi kom hem runt 2 på natten igår, så orkade inte duscha då), så håret luktar fortfarande klor och ser förjävligt ut x'D

Idag skulle jag egentligen stuckit upp med Johanna och Josse och badat i Stemme, men Josse skulle iväg på något annat så vi tar det på söndag istället. Dagen gick istället åt att dega, vila lite ute i solen och dega igen. Jag städade rummet men annars har inget hänt x) Satt bara inne hela dagen medan solen sken. HADE tänkt ut och cykla en runda men det blev aldrig av. Spelade lite RCT2 och jobbar med min Top 15 låtar från Eurovision 2004;




Älskar denna låten, vet inte varför   


Nu ska jag.... Dega -v-' Ska på toa! 8D Viktig info! 

Ska nog se på en film och rita. Astrid Lindgren fåre bli. Barnen i Bullerbyn, sommar-filmen, för jag känner för att få sommarkänsla. 

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar