söndag 19 juni 2011

GAS-galen


Japp, nu har man blitt GAS-galen igen 8) Inte med mening dock, mitt eget fel då jag är uppen till halv 4 på nätterna för att glo på Jonssons Onsdag och tabbar  

Håller för tillfället på att göra visningsbilder på MSN med GAS-tema, inspelat från webbcamen xD Fungerar jättebra 


DRÖM OM SEX, DRÖM OM SEX, DRÖM OM SEEEX ~ 


Småäter chips, vilket är väldigt dumt då jag bestämt att jag ska äta vid sex -v-' Är ensam hemma idag, och dessutom hundvakt åt tre hundar eftersom Johanna alltid ska "träna" -.-

Häxan är übergnällig och pipig xD Troligtvis skendräktig, men bara man ber henne gå och lägga sig blir hon lugn till slut


ALLTID REDO FÖR EN LOOSEC ~ 


Gas-jukeboxen är min bästa vän 8D ~ Älskar att jag har kvar länken till den, för annars skulle jag troligtvis aldrig ha hittat den igen tack vare att hemsidan fick ny design för något år sedan. 

Hagmans Konditori ska spela till höst igen! 8D Ska fråga mamma om dem kan köpa biljetter som en födelsepresent till mig! 

Åh visst ja; Jag har för tillfället husets äldsta tangentbord och husets nyaste datorskrärm -v- Min skärm ville inte som jag ville och lade av igårkväll (i morse *host*) innan jag skulle sova. Den blinkar till varje gång man sätter igång den, men blir sedan svart igen. Troligtvis glapp... Tror faktiskt att den mycket fina kombinationen får stå för dagens bild; 


Jag har kvinnohänder!


Väldigt ljuus bild, jag vet, men den får duga xD



Nu ska jag knarka lite mera GAS och Youtube 8) 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar