torsdag 2 juni 2011

Godispoker & Skum dröm

Hänt mycket under denna veckan :D


I måndags var det vanlig skola, möte angående att jag vart hemma mycket (jag bröt ihop... Inget mer att prata om där) och sedan picknick i Brunnsparken med teater-gruppen UvU Mysigt 

I tisdags var den en lektion (bild) och sedan betygsnack i foto och rörlig bild x) Sedan var det estet-mys på skolan. Alla satt på asfalten och grillade xD Skitkul och mysigt det också 

Igår hade jag ingen skola ^^ Mamma väckte mig och sedan stack vi till min kusin och fikade och pratade. Älskar hennes hus, det ligger så perfekt och mysigt  (känner att jag överanvänder det ordet idag .__. ). Sedan stack vi till Maxi och mamma köpte en DVD-box till mig 8D Pirates of the Caribbean, de tre första filmerna  Sedan på kvällen stack jag hem till Linnéa från teatern och spelade godis-poker med hela teater-gruppen plus Becka från skolan xD Efter det spelade vi Maffia :D Vi var bland annat i Atlantis, där alla var karaktärer från Disneys Den Lilla Sjöjungfrun (jag var Ariel xD ), på Hogwarts där alla var HP-karaktärer (jag var Hermione), Nalle Puh (jag var Sorken av någon skum anledning xD ) och Emmaboda (vilket var den värsta omgången .__. ) samt i Smurfarnas land (där jag var Homo-Smurfen och dog -v-' ). Sedan fick Jocke ett nytt smeknamn; Dildo! 8D Vi spelade även Bubblan efter det, och Cissi vann ^^ Riktigt kul natt var det i alla fall, riktigt jävla kul UvU

Idag... Sitter jag här .__.' Drömde en skum dröm om att jag skrivit en sort berättelse och målat på väggar, svarta figurer som rörde sig eller som jag såg men ingen annan såg, och dem gjorde alla galna så hela skolan (för vi var i Knuthan då) blev galna. Allt var kaos och på otaletterna fanns det bara väskor och saker som folk gått in med, blivit fashinerade över och sedan gått. Jag hittade Sebbes väska (lol) med hans kudde i som han tydligen alltid hade. Sedan lyckades jag lösa allt så folk blev normala igen, och jag höll i Sebbes kudde och var skitnervös för att han hade dött (för folk hade tydligen dött och sådant). Men sedan såg jag honom och kastade kudden till honom. Skum dröm x'D


Nu ska jag ut och äta hamburgare :3 Mors! ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar