torsdag 23 juni 2011

Händelselös dag

Japp, inget speciellt har hänt idag. Var ute och gick en runda innan med musik i öronen :3 Lånar mammas gamla MP3, för hon använder den aldrig. Gick i regnet, och när jag gick hem tittade solen fram, och den var så stark så att det blev stigande vattenånga på gatorna xD

Igår var jag med Nea och Josse. Vi var med Sebbe medan jag fotade hans vovve :3


Aw, sötgris


Imorgon äre midsommar!
Den ska jag fira med Sebbe, Josse och Nea, och eventuellt Claes, en som Nea har på G med ^^


Nu ska jag plocka undan på skrivbordet, och sedan ska jag rita :) Är superglad, för den übergrymma moderatorn på Dubbningshemsidan erbjöd sig skicka en massa gamla Disney-filmen med den svenska orginal-dubben! WIIEH!  Han är en ängel!

Köpte en present till Nea igår också, eftersom hon fyller år snart ^^ Hoppas hon finner den till lite nytta xD Fixade mitt kort också, så nu ska ett nytt komma snart. 




Nu ska jag rita Disney och Hakea :3 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar