söndag 12 juni 2011

Seg Helg

Ja, SEG HELG! ... Bokstavligt talat TvT
Fredagen; Slapp
Lördag; Slapp
Idag; Slapp

Har mensvärk så in i helvete ibland så jag bara vill lägga mig ned och dö. Ibland har jag sådant sockersug så jag bara vill börja baka en kladdkaka, och sekunden efter vill jag inte ha något alls. Kompencerat detta genom att dricka vatten och då och då Sprite genom dagen. Det har både stillat godissuget och så har jag fått lite socker i alla fall. Ska försöka blanda Sprite och vatten sedan, se hur det smakar. Vatten är min bästa vän för tillfället, för det dämpar allt man är sugen på och är dessutom nyttigt. Jag försöker minska sockret x)
Är det fint väder imorgon ska jag i alla fall ut och cykla. Hade tänkt cykla idag men vips sade det och så var klockan halv 6, så jag struntade i det.

... Och visst är det typiskt mig att bli Jul-galen i början av Juni? Japp, nu har det åter igen kommit igång x) Levande ljus, julkalendrar, dofter av kanel och vinter  Men jag får nöja mig med att bara längta, aldrig ser jag på julkalendrar mitt i sommar, för då blir det inte samma sak på vintern xD

Tror jag är mer sugen efter Josses bebbe än vad hon själv är xD Men det är bara för att jag själv är så barnkär på senare år -.-' Lungt, aldrig att jag skaffar barn NU, men man längtar ju ibland tills den dagen kommer x) Jag ska hinna leva livet innan jag stadgar mig och skaffar barn dock, den saken är klar. 

Nu sitter jag och lyssnar på Gas. Ska försöka lägga ut ett inlägg i bloggen varje dag nu :) Mest för skoj skull. Har en dagbok också, men den är hemlig och den skriver jag bara i när jag verkligen känner för det. 

Var med syrran igår (Josse) och hämtade Mattias och hans kompis, för dem hade vart på Sweden Rock xD Ungefär 3 timmars resa och var hemma runt tjugo över 2 på natten x) Mysigt ändå, åka och lyssna på musik och kolla ut när solen gick ned. Dock blev det dumt för när jag kom hem fick jag ångest i några minuter (mitt föregående inlägg -v- ) men det gick över lika fort igen... Jag gillar inte PMS -.-'

Toppen, nu fick jag en Jul-Gaslåt -v-' Jag längtar redan efter julen era nötter! 

Funderar på att antingen lägga mig och vila lite framför TV-n eller spela lite Sims. Nej, spela andra spel :) Spelade Fem Myror igår xD 

Tycker inte det känns som det är sommarlov ännu ._. Det är nog för att Gymnasiet är så jävla roligt  Och för att jag latade mig igenom hela år 1 *HOST

Någon som är bra på att pyssla med bloggar? Vill ändra layouten helt men är så kass på att redigera skit :/ Aja, får se. Så småningom blir det väll bra. 


"INEFFEKTIIIV" ~ 


EDIT: Höll på att glömma dagens bild ~v~



... Jag måste klippa mig ^^'


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar