torsdag 30 juni 2011

Seg, varm dag

Idag är jag riktigt seg! -___-' Somnade vid 00:00 ungefär och vaknade vid 11:15 ungefär, och ändå har jag vart döseg hela dagen xD Fläkten på i alla fall så svalt och skönt var det i rummet.

Stack iväg med Josse till Stemme för att bada (för det var så jävla varmt i solen). Anette var där med Frida och Moa så det var trevligt :3 Första riktiga doppet i sjön gjorde jag i år också, härligt! ^o^



Ska nog snart åska :3 Molnen är på väg och dra in, så förhoppningsvis har Nea rätt om det. Precis kollat på bloggen Familjen Bus som jag följer, alltid kul att kolla in familjebloggar när man själv är barnkär :)

Usch nej, nu orkar jag inte sitta här längre! Ska ut en runda och gå med musik, se om jag tar Baby med mig. Sedan blir det städa rummet för det är stökigt (och jag orkar ju aldrig städa när solen är uppe). Om det blir åska/regn sedan kommer det klia i städ-fingrarna i alla fall så då blir det rent o3o


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar