tisdag 14 juni 2011

Slapp dag igen


SLÖDAG!! Riktig slödag idag xD Ingen direkt sol, men inget regn heller. Bara kvav luft och en massa äckel-moln. Riktiga regnmoln ska det ju vara!  

Söstrana mina sade att vi kanske skulle åka till Kalmar slott nästa vecka :D Sketakul!! Då ska här fotas ò3ó

Baby är jobbig nu -___-' Mamma och pappa är iväg och hämtar/lämnar av en massa ved och Baby står och gnyr vid dörren nu, även när dem inte är här för tillfället. 

Börjar bli hungrig o.o Ska dricka lite vatten♥ Vi skulle äta så fort päronen var klara så jag får inte äta något nu innan har jag bestämt x)

Ska nog spela lite spel nu tänkte jag. Vad det blir får vi se. Vill spela Dieselråttor men ska försöka hålla mig nu tills jul, vill ju inte spela dem i förväg. Eller ska jag..? Jag får se om jag lyckas hålla emot xD


-: Oredigerad bild :-


En gammal bild från Karlskrona när vi var där och fotade glass får duga idag :3 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar