fredag 8 juli 2011

Allmänt blogginlägg

Tänkte blogga när jag kom hem, men näädå... Så nu är klockan över 12 och enligt blogger är det den åttonde nu xD Enligt mig är det den sjunde!


Var ute en sväng med Nea innan :3 Vi åkte till hennes pollar  Sötisarna, vill ta kort på dem. Får fråga Nea snart om det UvU Sedan åkte vi en runda till ÖoB och satt där ett tag och drygade xD Nea åkte sedan in, kollade pengar på korter (99 kr xD ), sedan köpte hon chips på Statoil och sedan gasade vi hem o3o Trevligt  

Hade tänkt redigera några av Sebbes bilder ikväll så alla blir klara någon gång, men jag är seg och nu orkar jag inte med det. Försökte rita innan men det gick också åt helvete, så ne. Ska med pappa och hämta mamma snart (dem är och grillar hos Nea's mammas kompis) och sedan sova, för jag är trött. Imorgon blire Tosia med Nea och Josse :3 Det blir skoj 

Nu ska vi hämta mamma ~ *sjunger

Mors ~

5 kommentarer:

  1. Sebbes bilder? :3 Har han tagit kort, eller är det du som gjort det och han bara vill att du ska redigera, eller att du vill redigera bilder som du tagit på honom? eller...äh x'D

    SvaraRadera
  2. Ja xD Jag har tagit kort och ska redigera/lägga till copyright-stämpel på dem x)

    SvaraRadera
  3. Okay, men ska han ha dem sen eller? xD Just med tanke på att du sa "Sebbes bilder", inte dina bilder XD

    SvaraRadera
  4. Ja det blir ju hans bilder eftersom han ville att jag skulle ta kort x)

    SvaraRadera
  5. Jaha, okay XD Då förstår jag :3

    SvaraRadera