onsdag 20 juli 2011

Dagen...

... Har vart helt ok. Sitter just nu och fjantar med Vasu i cam... Frågar mig inte varför, han är bara jobbig -.-'

Jag har ponytails! 8D Testar en ny look för att jag skulle fota ego-bilder innan idag. Det jobbiga är att jag gillar det ovo (Glo på bilderna här; Awesome länk till egobilder )

Fotade en fjäril som smugit sig in i mitt rum igår :3 Den var söt, men jag fick inte ut den genom fönstret sedan xD Så jag fick väcka mamma och hon fick hjälpa mig. Bilderna på dem får ni dock se imorgon, för kameran ligger undan i skåpet och jag vill inte dra fram den igen.


Det gick superbra hos ortidentisten. Var bara där ett kort tag dock. Han kollade bara mina tänder och satte dig strängar så att dem ska flytta sig fortare och dem som inte ska flytta på sig håller sig på plats :) Gummiband fram tills övergången mellan augusti - september någon gång, sedan ryker den! :D Kommer kännas konstigt o~o Sedan när vi precis kommit hem från Karlskrona så ringde pappa och var klar på sjukhuset, så vi fick åka tillbaka och hämta honom xD Trevlig runda, mycket musik hann jag att lyssna på 

Nu ska jag glo på någon film tror jag, och sedan sova :3 Är småtrött 

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar