söndag 17 juli 2011

Danmark inställt...

Ja, det ser så ut i alla fall... -__-

Anledningen; Nea vill inte åka utan Claes eller Sebbe, och tycker att hon inte hinner med att boka tåg eftersom vi skulle åkt om en vecka... Det är inte ens några riktiga problem, isn't it? Jag menar, Sebbe var inte en av dem som skulle med från ALLRA första början. Då var det jag, Nea, Josse och Kalle. Fyra tjejer. Sebbe kom in senare, och även om det hade vart så jävla roligt att ha honom med så får man ibland gilla läget. Har man inte pengar eller tid kan man inte hänga med, fyra pers ska inte behöva boka om för att en person inte kan, speciellt inte när man redan bokat om ett datum och haft det bokat i ÖVER en månad -_-' Dessutom kunde inte Kalle det datumet som Nea ville annars (30'de), och åker inte Kalle åker inte jag. Det skulle kännas fel att alla andra isåfall kan utom just hon, som aldrig vart där dessutom :/


Så nej, tycker det är dålig stil. Men hon verkar sur som ättika varje gång man nämner Danmark nu så jag vettefan om hon ens vill diskutera någon väg ut ur svamlet... Troligtivs blir det alltså ingen Danmark över huvud taget. Men på den bra sidan sade mamma att man kan åka upp till syrran i Göteborg till helgen istället :) Då frågade jag om Kalle fick följa med, bara för att hon har ju datumet ledigt och bara kul att slänga med henne på något xD Då kom mamma med iden om att bara Kalle och jag skulle åka upp o3o Så om hon vill (och hoppas hon fortfarande har det datumet ledigt!) så ska vi åka direkttåg upp, övernatta hos syrran och sedan, ja. Shoppa? xD Göra lite allmänt skit :3 Bara koppla av och komma bort 

Sitter och ritar just nu och ... Tycker min stol sitter jävligt långt ned .__. *rätar till*.. Sådär, mycket bättre :3
Ja, ritar och lyssnar på blandad musik. Försöker rita en bra bild denna gången, inget kladd :3 Går bra hittills (peppar peppar ta i trä!

Syrran ska försöka bli gravid igen! 8D Vad var det jag sa! Nu jävlar ska det bli barn x'D

Ja... Och jag somnade runt 8-tiden btw xD Satte på TV'n och där var det Mumintrollet Ovo' Av alla jävla program! Och det var det här nya med filt-dockorna, med André Wickström som Sniff x'D  Så jävla underbart! 

Jaja, nu ska jag fortsätta rita. Blir ingen bild idag för jag orkar inte


Mors ~

4 kommentarer:

  1. Synd det här med danmark. Håller med dig till fullo; datumändrande är väl sent att tänka på, och det är även för sent att börja "trassla i nystanet", det skulle ha gjort för 2 - 3 veckor sedan. Jag hade faktiskt redan tänkt på att hoppa av innan jag läste detta, eftersom vi aldrig kom någon vart xP

    Det hade varit jävligt roligt att följa med dig till götet Lilla My! :D Jag är fortfarande ledig, så går det bara för dig så åker jag mer än gärna med ^^ ♥

    ..Mumin ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  2. Som sagt, jag har aldrig sagt att det ska ställas in, jag frågade bara om man kunde tänkas planera om...det är faksitkts inte bara jjag som bestämmer....och prata?? Det är ingen som pratar med mig om DK...varför ska jag ta tag i EXAKT allt??!!! Förstår inte det..det är lixom denna veckan vi har på oss till att boka och fixa..men ingen ORKAR ju ta tag i det...men gör vafan ni vill...

    SvaraRadera
  3. Det skulle ha blivit bestämt redan för länge sen. Visst måste alla ta ansvar och initiativ till det hela, men då skulle det ha gjorts för länge sen. Helt plötsligt förra veckan blev det tjafs om pengar och vem som skulle åka med och inte, det blev aldrig löst och nu står vi där vi är. Enligt mig är det alldeles för kort tid att bestämma någonting på, den tiden vi har kvar. Det är 4 dagar, på så liten tid hinner man inte lägga upp mycket till "plan" på hur allt ska se ut. Du säger att du inte ville ta tag i allt själv, men eftersom det (vad jag har förstått iaf, rätta mig om jag har fel) är du som är huvudansvarig för resan så borde du tagit kontakt med oss lika väl som vi med dig. Att planera om nu så nära inpå är väl sent, och jag förstår inte Varför du vill planera om är vi satte datumet för så pass länge sedan, jag har aldrig fått reda på orsaken. Nej, jag är ärligt talat trött på det här om DENNA Danmarks resa, ta det senare i höst då eller nått och bestämt TIDIGT så slipper vi detta gnäbb!

    SvaraRadera
  4. Du och Josse skulle ta tag i bokningen, för det är ni som som "kan" boka tåg och dessutom redan åkt två gånger innan. Jag kan ingenting men hade ni frågat mig hade jag också kunnat fixa en massa saker. Dock gjorde ni aldrig det, vilket jag antog betydde "vi har allt under kontroll".

    Håller med om att vi skiter i detta nu för det blir bara bråk av allt -v-

    SvaraRadera