tisdag 5 juli 2011

Egopics & Slöö



Lekte fotomodell innan idag, för jag hade extremt tråkigt xD Tog cirka 20 bilder tror jag, men orkar inte redigera alla nu. För tillfället kollar jag på Family Guy och dricker pepsi och energidryck x)

Att vara med Skum var skitkul, inte vart med henne sedan skolan slutade ungefär xD Vi tänkte vara uppe hela natten först när klockan var halv fem på morgonen ungefär, men sedan blev vi trötta på någon minut så vid 06:00 ungefär gick vi och lade oss x) Somnade direkt och vaknade vid 13:30 då Skum ställt sin mobil på väckning då. Tänkt lägga mig tidigt idag som kompensation, för jag är fortfarande seg xD

Annars har jag bara spelat Sims (ettan och tvåan) hela dagen och vart allmänt slö. Får se om jag orkar att gå min runda med Baby innan jag lägger mig, men det tror jag. Bara skönt att komma ut när man suttit inne hela dagen ^^

Nu ska jag... Ingen aning

Mors ~

3 kommentarer:

  1. Fina bilder! 8D ♥

    ...Vi borde träffas oftare och göra sånt XD

    SvaraRadera
  2. Njõ ~ o3o

    Jaa x'D Hos dig också >3<

    SvaraRadera