söndag 17 juli 2011

Gamla drömmar

Jag har under många år nu haft drömmar om att medverka i barnprogram. Ni vet, som skådespelare. Som på den tiden Bolibompa var bra, eller som i gamla bra julkalendrar. Dem började strax efter mina skådespelardrömmar. På scen är en grej, men framför kameran i program som är riktade för barn lockar mig också extremt mycket! Dock lade jag dem drömmarna åt sidan och fokuserade mest på animeringen, vilket jag fortfarande gör. Men nu börjar dem drömmarna krypa fram igen. Jag gillar dem faktiskt, och är glad över att ha så många stigar att vilja gå i livet. Synd bara att dem är sjukt svåra att försörja sig på och komma någon vart med, haha xD



Skriver egna julkalendrar för er som inte vet det. Hållt på med två ett bra tag nu, varav jag börjat pula lite med en av dem igen. Den blir bra, förutom det att dem låter som en total ripoff av Greveholm och Dieselråttor, så jag kommer få göra om den en massa. En annan jag har gillar jag idén till, för den är mer unik. Problemet är att, där har jag ingen story... Alls -v-



Lyssnar på lite barnslig musik och drömmer mig bort fortfarnde. Vem vet, någon dag kanske jag för stå bakom kameran och spela så där smått överdrivet och vara barnslig. Man får hoppas  

Btw; Visste ni att Sara och Johan alltid vart mina favoriter-skådespelare på Bolibompa? x) När Sara blev gravid var det under tiden jag hade börjat sluta kolla på Bolibompa, och när hon lämnade slutade jag kolla totalt, för det var inte samma sak utan henne. Dessutom har jag alltid vart småkär i Johan, SSH! Hemlis ~

1 kommentar:

  1. Intressanta nyheter och underhållning plats, kommer att rapportera till mina vänner om denna webbplats på Facebook. Jag är en flitig besökare till din webbplats. Också ett bra spel webbplats bolibompa

    SvaraRadera