söndag 3 juli 2011

Grillkväll hos Kusin Vitamin

Japp, precis kommit hem från grillkväll hos kusin Anette :3 Riktigt kul och trevligt, och fast att kameran fick slut på batteri (eller inte helt, men när det är lågt vägrar den att ta kort, vilket ibland är väldigt irriterande) fick jag med några bilder. Dock fick även mammas kamera (som var reserv till mig) även DEN slut på batteri så jag missade att få med vattenkriget mellan Martin och barnen x''D Inte en enda av dem var torr efter det kan jag lova! Fan va vi garva! Otroligt synd och sur över att båda kamerorna lekte trollface och vägrade fungera just då!

Känner mig sur av någon anledning... Kan vara att jag fick någon allergi nu i slutet så mitt högra öga är uppsvullet (och det gör ont!) eller så kan det vara att jag är så trött! -v- Syrran (Josse) ska sova i min säng också, men den är ju lite mindre än en dubbelsäng så det är helt ok att sova två i den. Hur som haver, här kommer bilder från kvällen i alla fall. Alla är oredigerade för det ser mycket bättre ut;


Vårt tillhåll hela kvällen :)

Pappa och Patrik, och grillen

Hoppande barn 8D Mina söta kusinbarn, Frida (12 år) och Moa (9-10 år)



Solen kom på besök efter regnet

Mamma, Patrik och maten :)

Söta Daisy  

Lite folk x)

Deras otroligt fina hus  Älskar deras hus!

Fler bilder ligger på mammas kamera, så dem lägger jag upp imorgon tillsammans med lite videor :3

Nu ska jag sova, är TRÖTT!

Tänkte först dela med mig av min oficiella Spotify-lista o3o ;
Emmas super-mega-awesome-Spotify-lista

Uppdateras ungefär en gång i månaden där jag rensar ur låtar och lägger in nya :3

... Usch, måste börja skaffa Premium snart, snart lyssnat "slut" (fem gånger) på alla bra låtar T.T

Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar