fredag 8 juli 2011

I'm scared... So afriad to show I care...



Inte en dag denna månaden har gått utan att jag har tänkt på Peter... Det är roligt, lugnt och väldigt jobbigt, men så otroligt skönt. Inte haft dagdrömmar på ett bra tag nu, så bara skönt att kunna lyssna på musik och stirra in i väggen (eller i mitt fall, fönstret) och bara drömma sig bort...

Men ändå, samtidigt känner jag mig löjlig hela tiden. Hela fucking tiden sitter det en liten människa inuti mig som gapflabbar åt mig och anser mig totallöjlig.
(EDIT: Den människan är inte liten när jag tänker efter, den är stor. Den trycker ned mig, garvar åt mig, pekar finger åt mig och snackar högt bakom ryggen på mig så att jag hör, att jag är dum i huvudet som inte vill leta efter en riktig kille istället för att drömma om omöjliga ting. En stor, fet kärring som alltid förlöjligar mig och får andra att gå med henne, som lämnar mig kvar, rodnande och med tankarna på den grabb jag aldrig kommer få... Den kärringen ska jag nu ta död nu, det är i alla fall vad jag hoppas på...)

Men låt mig vara löjlig. Saken är den, att jag inte bryr mig längre


För även om det så vore olagligt skulle jag aldrig kunna sluta drömma 

6 kommentarer:

  1. Att dagdrömma är härligt, och något alla gör även fast många inte vill erkänna det ♥

    Du kan säkert lista ut vart mina dagdrömmar går x) *hihi*

    SvaraRadera
  2. Det jobbigare är att största delen ser jag bara folk som skrattar åt mig, just för det jag drömmer om, för det är ju så jävla löjligt... T.o.m. drömt om folk som garvat åt mig och tyckt att jag vart knäpp, och jag tar åt mig antar jag... Dock orkar jag inte må dåligt varje gång jag samtidigt ska försöka tänka på något som får mig på gott humör. Så nu skiter jag i det <3 Fast det kommer ju ta sin lilla tid...

    SvaraRadera
  3. Det är väl inget fel med att gilla en särskild person? :) Om de hånar dig för att du gillar Peter, då kan jag håna folk som är hopplöst förälskade i Rebecka Black, Justin Bieber o.s.v.
    Peter gjorde något bra med sitt liv, JB och RB (t.ex.) är kända för ett par ynka låtar och en massa galna 10 åringar till fans. Nej, talang är inget de har, däremot hade Peter ;) ♥

    Jag har känt mig jätte larvig för de personer jag fallit för. Jag har tom. känt mig fånig för att ha gillat GD som under en så lång tid hatades av de flesta tonåringar för att de var "sell-outs". Jag stod kvar vid min åsikt och mitt tycke, och jag ångrar inte en sekund. Jag kan (precis som du med Peter) säga att jag är hopplöst förälskad i Mike t.ex. :3 ♥ Och jag kände mig otroligt dålig när jag var som mest uppe i Alan xD Men men, man får stå fast vid att känslor inte är något man styr över, och man ska vara glad för sin smak och sitt hjärta ^^ ♥

    SvaraRadera
  4. Kär i en idol... Jag har länge sett dem orden som omöjliga :/ Tror det är för att jag velat se mer på verkligheten istället för drömmar, något jag börjar överge nu :) Jag har mina drömmar som aldrig kommer gå i uppfyllelse, varför inte då kunna drömma om en relation som också är omöjlig? xD haha

    <3 Känns dock fortfarande jobbigt, men som jag sa; Det kommer det nog fortfarande göra ett tag.
    Tack för att du finns btw :') <3


    (FAN va känslosam jag låter, men det är jag just nu, så vafan xD )

    SvaraRadera
  5. Jag drömmer inte om möjliga relationer, för jag ser ingen mening i det. Om de nu är möjliga, se till att de blir verklighet då XD Omöjliga drömmar är roligare, man får leva ut sin fantasi mycket bättre och det är bra för huvvet :3

    SvaraRadera