söndag 3 juli 2011

Jobbig natt...

Jag har nog sovit fem timmar inatt allt som allt -__- Var omöjligt att sova igårkväll! Sedan lyckades jag somna, men syrran (som är ljudkänslig) gick då upp för att stänga fönstret vilket väckte mig. Sedan kunde jag inte somna om, och då var klockan 02:30. Låg och vred, snurrade, och väldigt snart blev det äckligt varmt i rummet! Fläkten var på men på det lägsta (annars låter den för mycket enligt henne). När klockan var 03:37 gick hon upp igen och öppnade lite, sedan låg jag där, klarvaken! Lyckade somna runt 05:00 någon gång igen och sov så tills 09:00 då syrran stack till jobbet. Knuffade bort täcket och kudden hon användt och lade mig och tänkte först gå upp, men sedan öppnade jag fönstret ännu mer och fläkten på en högre volym, så då blev det svalt. Sov till 12:00 innan jag gick upp.

Så, ja, nu är man slö. Funderar på om jag ska gå en runda för att bli pigg eller bara stanna inne, plocka undan lite på skrivbordet och spelar barnspel... Får se vad det blir


Detta är min knarklåt för tillfället. Natasja 


Nu ska jag i alla fall äta frukost, sedan får vi se hur det blir...

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar