torsdag 14 juli 2011

KH & HP

Japp, Kingdom Hearts och Harry Potter. Två saker jag knarkar extremt mycket nu :3

Här får ni några bilder jag tagit idag (och precis nu). Allihopa är redigerade, och vi börjar med HP-bilderna (böckerna) för att jag känner för det;






Favoritomslag   


Sedan lite regn-bilder jag tog i trädgården innan;








Nu ska jag glo på någon bra film (eller glo igenom något KH-spel, TV'n är ockuperad så jag kan inte spela själv nämligen ) och sedan sova. Imorgon blire att boka biljetter till HP, eftersom det var fullt idag och varken Nea eller jag kunde boka idag

Natt ~

2 kommentarer:

  1. "Nej", sa Harry 8)

    Älskar bilden på den öppna boken precis under bilden med Hemligheternas kammare och halvblodsprinsen ♥

    SvaraRadera
  2. Det dubbla överfallet på *cliffhanger* oAo

    SvaraRadera