måndag 11 juli 2011

My Chemical Romance

Bara för att underbara Skum (aka Kalle nowadays) köpt en T-shirt åt mig med TCFSR-tryck ska jag lägga upp fyra favoriter från det albumet, de första två är nästan självklara;


Helena  


The Ghost of You   


To The End 


I Never Told You What I Do For A Living 



Den sista är en sådan jag verkligen kan höra i bakgrunden på en rock-klubb xD Vilken låt är er favorit från albumet? Och om ni inte hört/bryr er, lyssna igenom dessa och säg; Vilken av dem är er favorit? :3 Utan videorna då, eftersom Helena och Ghost of You have helt underbara musikvideor 

Nu ska jag lyssna på liite mer musik, men sedan sova för jag börjar bli trött nu x) 


Natt ~

2 kommentarer:

  1. MYYYY~ 8D

    The Ghost Of You är min favvo :3 älskar både låten och videon ^^ ♥ Den 3'e kände jag inte igen dock C:

    //Kalle (xD)

    SvaraRadera
  2. GoY är helt underbar U3U

    Kalleee! 8D

    SvaraRadera