torsdag 21 juli 2011

Planer & Militär-chock

... Ja, jag SKA faktisk lägga mig! Men kom bara på nu att jag redan bestämt mitt nästa år, hur det ska bli. 2011 verkar hittills gå åt helvete. När något bra händer så kommer det tillbaka negativt igen, och det är bara jobbigt... Så nej, kasst år!

Nästa sommar ska jag ha pengar! Jag kommer börja samla pengar. Varje gång jag får pengar på kontot tar jag ut 500 och lägger undan. Med lite tur samlar jag då på mig pengar att åka bort till sommaren 2012. Frågan är vart... Annars luffar man runt i Sverige under sommaren, bor billigt på vandrarhem eller åka sova-över-tåg. Det ska jag göra en vacker dag i alla fall men troligtvis inte till nästa sommar.




Imorgon blire marinmuseét med mamma, Dinnie och Bjarne :3 Jag ska ha med mig kameran, så får vi se om man får fota där eller ej. Annars ska jag börja ut och gå igen. Inte orkat med det, plus att senast jag var ute och fotade samtidigt kom en militär fram till mig och sade att han hade hört att jag fotat in på militärt område. Jag sade att jag kanske gjort det någon gång men isåfall bara på himlen. Han bad sedan mig visa alla bilder jag tagit under rundan jag var ute innan han gick. Jag skämdes ihjäl! Men det värsta var att efter chocken lagt sig (ja, jag får chockar av sådana händelser -v- Jag är patetisk) så kom jag på att dem måste vara jäävligt paranoida, för jag har tagit kort över, EN GÅNG, och då vare max tre bilder, PÅ TRÄDEN! ... Så fan heller att jag kommer fota vid hela den gatan från och med nu om dem ska vara så jävla paranoida -__-' Måtte kanske de var någon annan dem menade som också tagit kort? ... Inte blev det bättre av att det var rätt sent ute när han pratade med mig också. Blääh! Jaja, ska i alla fall ut med Baby och kameran imorgon efter Marinmuseét, troligtvis ned till strandpromenaden och en runda därvid. Längtar till snön kommer  


Nu ska jag faktiskt sova. Är sööööömnig! 



Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar