söndag 3 juli 2011

Samlarmänniska Nr. 1

Hittade min gamla "samlar"-lista på Bilddagboken :D Tänkte lägga upp den här också, så får ni en inblick i att jag faktiskt samlar på en massa skit;


SAKER JAG HÅLLER PÅ ATT SAMLA PÅ, HAR SAMLINGAR AV OCH SKA SAMLA PÅ:

Alla Harry Potter-böckerna ( 7 / 7 )
Alla Sagan om Ringen-böckerna ( 2 / 3 )
Hergés Samlade Verk ( 4 / 19 Dyra som FAN)
Alla Mulle Meck-spel till PC ( ½ / 6 Lånade ut mitt enda spel till mina kusins barn ett bra par år sedan. Har ingen aning om i vilket skick den skivan befinner sig i för tillfället)
Alla Narnia-böckerna ( 0 / 7 )
Alla Mumin-böcker ( 0 / 15 )
Alla klassiska MGM-filmer (ej påbörjad räkning / otroligt många)
Övriga småsaker med Tintin/Mumin/Bamse-motiv (muggar, klockor, handdukar, spel, cd-skivor, you named it)


(Dyra) SAMLINGAR SOM KOMMER I ANDRA HAND (När jag inte samlar på annat):

Bradford-dockor (dyra som fan + kommer nog inte skaffa så otroligt många då de flesta är lika varandra)
Bamse-tidningar 8D (ej påbörjad samling / dyra som fan / samling enbart på skoj för att ha något att samla på)



Ja... xD Just nu är Hérges Samlade Verk högst upp på listan. Önskar mig dem till både jul och födelsedag, och sparar dessutom själv pengar till dem.


Cp-bild~



Nu är jag hungrig 8( Hoppas mamma och pappa snabbar på med maten. Dem ska äta sill och jag får hamburgare, och så nypotatis såklart  NAM! 

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar