torsdag 7 juli 2011

Slöa dagar

Spelat spel hela dagen xD Och igår också egentligen. Var med Josse en stund igår och det slutade som vanligt med att hon sov över. Kul :) Annars har det vart slapp, slapp, slapp... Och spel;


The Sims 1

... Och Pettson och Findus :)


Är så upp över öronen kär i att spela barnspel, hur larvligt det än låter xD Blir roligare nu när jag spelar in dem och lägger upp på Youtube, för då blir jag nästan tvungen till att köpa fler spel den vacker dag som jag spelat klart alla jag redan har hemma.

Hittade dessa igår;



Det är bildcollage från när jag var mellan 1 - 5 år gammal :) Synd att dem ska ligga i källaren att skräpa, så jag tänkte hänga upp dem på mitt rum... Någonstans, ja frågan är var. Fondväggen är den enda som är tom och där försvinner dem så lätt emot bakgrunden.


Jag fick en bild på när Josse spelar Pettson och Findus :D


Funderar på om jag ska ut och gå med Baby snart eller ej. Är ju skönt väder ute, nästan lika varmt inne som ute, fast någon grad kallare ute. Har dock ingen MP3 för den har fått slut på batteri. Hm, om mamma har fler batterier så tar jag nog en runda, annars vet jag inte. Känner för att gå men utan musik käns det lite (mycket) segare xD


Trött bebis 


Ne, nu ska jag ut och se vad föräldrarna gör och fråga vad det blir till mat. Sedan blir det nog lite mera Sims, eller något. Gah! Måste snart börja bli pigg, känner mig bara så jävla slö om dagarna. Dumma vädrets fel säkert, när kommer mitt underbara regn?

Mors! ~

2 kommentarer:

  1. Baby~ :D ♥

    Ahaha, jag har go lust att söka upp mitt gamla P&F bara för det xD

    SvaraRadera
  2. Jag har ju ditt muckel-spel x') o3o

    SvaraRadera