lördag 16 juli 2011

Syrrans lägenhet

Sitter hos syrran just nu. Jag skrev "lägenhet" i titeln av ren vana, trots att hon inte bor i mögel-lägenheten längre x)

Är super-hungrig... Äter chips och har inget att dricka. De andra sover b.t.w, men jag håller på att kolla på SOuth Park xD Inte därför jag är uppe dock, bara inte trött ännu.

Fan jag är helt HP-fanatisk igen .__.' Musikvideor, bok-citat, illustrationer, gamla teorier, nya teorier, reviews, allt kollar jag upp! På tisdag ska jag glo på den igen med syrran, kommer bli lika awesome :D Sedan ska jag köpa alla filmerna också!

Fan! ToT Är hungrig och reklamen på TV'n visade jordgubbar med grädde precis.. Måste fråga mamma om vi kan ha det som fika imorgon 8D

Funderar på när jag kommer bli trött egentligen .__. Klockan är tjugo över 2 och jag är pigg som fan! Drack en massa cola iförsig, men.. AH! Tinnitus i vänstra örat! >___<''

Jaja, skirver med imorgon.

Natt ~

4 kommentarer:

  1. South Park! 8D
    ...TIMMY!!

    jordgubbar är överskattade, ät hallon eller blåbärs ist~ o3o

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte South Park T_T Men det går att glo på x)

    Jag ÄLSKAR jordgubbar, OCH hallon, OCH blåbär... Och krusbär och vinbär och björnbär och ... BWAHA! Michael Jackson!! x''D

    SvaraRadera
  3. Jag gillar det x''D

    ...jag antar att du tittar på avsnittet (lol, ett utav dem iaf XD) med MJ? x'D

    SvaraRadera