fredag 8 juli 2011

Tosia 2011

Wiihoo! :D Tog ut 500 kr till att handla för/åka för, så de pengar som är kvar ska jag ha imorgon/söndag ifall jag ska upp och kolla ^^ Idag var det mest mat och glo, och åka xD Åkte Spider-man (förra året kallad Hulken) tre gånger, virvelvinden (eller "VALSEN!" som Skum hävdar att den heter xD ) en gång och någon annan skum snurra-runt-karusell en gång x) Så fem karusell-åk allt som allt, trevligt trevligt! Tosia i år var med Skum, Nea, Josse och Sebbe, och Claes som kom och hälsade på ett kort tag :3 Sedan träffade vi Niki, Madde, Jonas och Abbe också ^^ Åt en friterad banan (med glass och sirap 8D ) och en hawaii-pizza allt som allt xD 

Träffade en kelsjuk katt nu när Josses mamma (som även hämtade oss) lämnade av mig hemma. Kolsvart och fluffig. Kelade ett tag innan den gick vidare i natten och jag gick in till mig :3 Är ensam hemma, för päronen är antingen på Tosia eller någon annanstans xD De kanske dansar på Tosia-dansen. Åh, den som ändå hade någon att dansa med så småningom ~  *romantisk jävel

Lyssnar på GAS nu :3 Ska göra i ordning min penga-låda nu tänkte jag, och sedan fixa fler låtar till min Danmarksresa-lista till MP3'n. Först blir det vatten och läsk dock xD Är törsigt och blev sugen på läsk... Är dock inte godissugen, tycker fortfarande det smakade friterad banan i munnen x) 

Riktigt trevligt och roligt i år dock :3 Tack folket! 




Mors ~

4 kommentarer:

  1. Hehe, det lät minsann som om du kelade med Nemi, hon bor ju inte allt för långt bort heller så det kan nog ha varit hon :3 ♥

    SvaraRadera
  2. Rätt stor, svart fluffig sak, lite "taggigt" halsband? :3 Otroligt söt i alla fall <3

    SvaraRadera
  3. ..nej, då är det inte Nemi xD Nemi må vara svart och fluffig, men hon är liten :3

    SvaraRadera
  4. Ja jättestor var den ju inte xD

    SvaraRadera