onsdag 13 juli 2011

Upplyftande

Denna dagen har hittills varit, upplyftande, på något sätt. Just nu är jag i ett stadie där jag önskade att sommarlovet varav för evigt så man kan sova och slappa bort en lång stund till, och den krockar med "gah! måste ut, göra något!". Idag satt jag som vanligt vid datorn iförd halvt pyjamas och halvt vanliga kläder. Tänkte "måste städa innan Kalle (Skum) kommer hit ikväll". Sedan medan jag lyssnde på Timbuktu och spelade onlinespel tänkte jag "fan heller, jag städar nu!"
Så det gjorde jag. Alla kläder sorterades (en jävla hög till tvätten) och alla pedalar plockades undan! Nu är det bara så jävla dammigt överallt, men jag kan inte med vår damsugare och mamma är upptagen då vi har gäster, så det får var dammigt en dag till. Sedan hade jag knappt satt mig i det nystädade rummet fören det bar av till frisören. Resultat? Tja, det visar jag inte nu xD Mest för att jag bara har cp-bilder

Hatar PMS, man blir så jävla sur så jävla fort -.-' Och känslosam, men har inte sett någon sorglig film ännu så xD Ska dock se HP imorgon med Nea... Usch, jag kommer ju lipa som fan då .__.'

Precis ätit toast 8D Snart blir det den "riktiga maten", huvudrätten alltså. Och seeeeedan ska Kalle hit 8D Vi ska ha Sly-maraton och kanske GH/Band Hero/vad det nu var, om hon orkar sig på att släpa med sig det x') Senare på kvällen blir det cp-spel... Ni kommer få se

Bilder på toast;




Har inget direkt mer att säga x) Lyssnar på Chantal Goya och hennes skumma, skumma... MYCKET skumma föreställningar x'D

Älskar hennes röst fortfarande dock;


Mors ~

2 kommentarer: