måndag 31 oktober 2011

17 år!

Ja, då är man 17 plötsligt :D

Vaknade idag med att mamma och pappa kom in med ljus och sång. Bakelse också men kunde inte äta med bettskenan TvT Jag var trött, så mamma ställde ljuset på rummet och lät mig sova vidare. Så otroligt mysigt 

Bilder kommer senare. Har inte fått presenter ännu heller, tänker knappt på det faktiskt xD Att få se filmen två gånger var redan en så enorm present i sig 

Snart kommer lite folk så ska vi äta tårta och fika :3 Åt pasta innan eftersom jag fick välja mat 8D Haha! 

Ja, nu ska jag klä på mig klänning och städa rummet lite. Kollar på missade avsnitt av Doobidoo och lite senare blir det nog glad, mysigt 60-tals musik! 

Syrran (Josse) kom precis och grattade och medelade att jag inte fick gå ut. Presentdags alltså! ò3ó Gav henne lite ångest också genom att säga att jag blir 18 nästa år, haha xD


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar