onsdag 5 oktober 2011

Gamla bilder räddar dagens blogginlägg



En bra dag idag :3

Först så har jag sovit halvdåligt inatt -v-' Någon messade mig mitt i natten när jag precis somnat så det tog längre tid att somna. Men sedan sov jag gott, så jag powernappade inte inatt i alla fall.

Skolan var helt ok idag. Först pilottid där vi klippte lite film :3 Blev bland annat intervjuade till en tidning. Yippie! ~ Sedan hade vi egentligen lunch men Kalle och jag ville inte ha den maten, så vi stack till contan istället x'D Hon lånade ut pengar så jag fick en räkbaguett  NAM! Ska betala tillbaka henne någon dag UvU

Sedan köpte hon Pocky (namnam) och sedan gick vi till en lekplats i Ronneby och hängde xD Kalle orkade inte med historia så vi struntade i den. Allvarligt talat glömde jag bort historian till slut. Vi satt och sjöng på "HON VAR EN LITEN FLICKA SÅ ENSAM OCH SÅ BLYYG! HON BAR EN LITEN KLÄNNING AV ROSA BOMULLSTYYYG!~" ~ Medan vi pratade One Piece och annat allmänt skit. Riktigt skönt faktiskt att bara hänga. Älskar min Kalle U3U ~ 

Sedan stack vi och åkte bussen en hel runda, tillbaka till skolan och hade teater som jag precis kommit hem ifrån x) Imorgon ska jag vara i Ö23-salen vid 08:10 för att åka och fota en bilkyrkogård (kommer gå skit för jag är livrädd för skroten bland annat!) och på tisdag blir det 12:00 vid Bruket för att åka ut till Aspan med teatern. Woeh!

Nu ska jag äta för jag är skithungrig! Sedan får jag se, är astrött samtidigt. Ska kanske redigera massa bilder på Nea som jag tog i går :3 Fina bilder   

Nu ska jag äta ja, och tänka på Peter som jag inte ALLS gjort hela dagen av någon anledning ~

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar