söndag 30 oktober 2011

Hmm...




Känner mig splittrad. Kalle mår skit (av förståeliga skäl) och Puma mår skit och Josse mår skit... Bara jag som är glad men nu när alla andra mår dåligt så känns det orättvist att man själv är glad .__. Sitter faktiskt och har småtråkigt. Kollar på Beck och önskar Kalle var här  

Såg filmen för andra gången idag med mamma och Josse, syrran alltså. De tyckte också den var skitbra! :D Dock så var det något fel på 3D'n så vi fick se med 2D, och ändå betala fullt pris -__- Lite dåligt. Men filmen var ju 100% awesomeness i alla fall!  

Ja... Nu vettefan vad jag ska göra. Har ingen energi till att rita, eller städa (halvstökigt skrivbord). Inga ideér heller. Orkar inte med att pyssla på WMM. Har INGENTING att göra. Blir att lata vidare och dagdrömma antar jag, och hoppas allt löser sig för mina vänner. 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar