onsdag 26 oktober 2011

Nörderier


Hittade denna ett par dagar sedan. Kan forfarande texten från forna tider 


Är trött och har ont i ryggen och armen. Spelade Wii med mamma igår och garvade x'D Men har fått träningsvärk av det nu, fan va klen man är!! Somnade dessutom vid 15:30 ungefär idag och vaknade av att mamma skrek liv i mig vid 19:00 när jag kom på att jag sov under teatern... YAY! Inte kul -v-''


Drömde även något skumt om Tintin-filmen, samt att jag läste på filmens fanblogg om ett fan som äntligen sett filmen och inte alls hade vart nöjd. Istället klassade han den som en parodi snarare, och sade att dem inte alls hade fått karaktärerna till liv utan mer om att dem såg fula ut och att storyn var tillgjord och krånglig. Detta oroar mig extremt, trots att det är en dålig recension emot tre goda (varav en tyckte filmen var så lysande att hon beskrev exakt samma saker fast som bra) för jag är negativ TvT Men å andra sidan är jag kanske inte lika noga, så jag tror knappast jag kommer sitta och peka ut alla fel när jag väl sitter där på lördag (och söndag). 

Snart ska jag in och duscha. Känner mig så skitig! Var även hos tandläkaren idag för min numera borttagna tandställning och hon sade att allt såg fint ut :3 Hade mycket tandsten bara, men det tog hon bort. Sedan röntgade hon mina tänder och tog kort på min mun, och det var allt. Missade historian idag för det. Lite synd. 



NEA HAR EN NY MOOBIIIL! EN IPHONE 4 ~ x''D

Annars ska jag nog nörda ikväll innan jag somnar, för jag är sjukt trött fortfarande. Imorgon torsdag (lugn dag) och sedan jobbiga fredagen... ÖH! Men Nea och lite annat folk ska komma då och ha kul så det blir en lugn dag :3 Sedan lördag.. Lördag... LÖRDAAAG! 

Läste precis att en på Tintin-bloggen halvt om halvt skällde ut grabben som sågade filmen för att ha tagit den för seriöst och allt. Gör mig lugnare igen ~  Tre dagar kvar nu, yaay! 

EDIT: Jag AVGUDAR denna inofficiella öppningen till filmen



Känner igen precis alla album! Hur nördig är man inte då? Haha x'D  


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar