lördag 29 oktober 2011

Nördkväll

Japp, ska ha nördkväll och vara uppe lite senare inatt, för att fira in lovet liksom :3 Hittade denna videon innan när jag bläddrade igenom mina 1888(!) favorit-klipp på Youtube (seriöst, jag favoriserar för mycket), och den är helt underbar fortfarande ;




Nea, hennes mamma och lillebror var här innan och umgicks med mig och mamma (pappa är i Malmö) :3 Vi åt kycklíngpaj  och spelade Wii xD Riktigt skoj!

Om allt går väl blir det bio "imorgon" (klockan är över 12) med älskade Kalle  ... MWIH! Ska dock inte glo på NÅGOT från filmen ikväll bara för det TvT' Får nöja med med annan fakta och skit. Ska kanske glo klart på hela Hajsjön för en gångs skull, nu när den officiella Tintin-hemsidan lagt ut den. 

Nu ska jag börja jobba på en "My Top 10 / 15 Favourite Movies Of All Time"-video 8D Ska samla klipp och musik. Prat och allt får jag lägga till när jag skaffat ett headset *saknar*


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar