lördag 8 oktober 2011

ÖRÖRÖHÖHÖ!

... Fin titel


Underbara låt   Den är så fin, speciellt texten



Orkade inte blogga på torsdagen eller fredagen. I torsdags var vi i alla fall och fotade på bilskroten i... Någonstans, glömt vad det heter -v-' Var EXTREMT läskigt för min del! Jag som är livrädd (har extrem fobi) för gamla bilar och för skroten och allt som har med det att göra. Hängde efter Becca som ett plåster xD När man kom hem var man lagom mör och trött. Somnade direkt och sov sedan tills det blev mörkt. Då vaknade jag, åt och somnade lite senare på kvällen igen. Och "idag" (har inte lagt mig ännu, eheh) var det teckenspråk () och sedan möte på Soft Center och Ronn för föreläsningar. Vi (Ida, Becca, Abbe och jag) har ingen aning om vart vi skulle gå, men vi hittade till slut i alla fall x) Lyssnade på föreläsningen och sedan åkte jag hem. Träffade även Emelie där! Saknat henne massor  

Sedan somnade jag igen xD Blir så när jag haft svårt att sova ett tag, det tas alltid igen genom att jag de följande dygnen sover som fan istället. Idag (fredag) efter skolan stack jag hem, somnade, vaknade när Josse kom hem, somnade igen, vaknade av att Johanna ringde och babblade om mat (jag uppfattade knappt något för jag var astrött) och somnade igen x') Till slut hade vi i alla fall bestämt att jag skulle äta hos Johanna och Adde. Spaghetti och köttfärssås  NAM! ... FAN, nu blev jag ju hungrig T.T'

Sedan gjorde vi marängsviss och kollade på Idol. Moa gick vidare igen  Yes! 

Sedan skjutsade dem hem mig (fick glo på Josses kök medan vi hämtade Baby också. Riktigt fint har det blivit!) och sedan har jag suttit här. Duschade precis för jag var så jävla skitig! Men nu ska jag sova... Är ASTRÖTT! Ska upp runt 10-tiden också för ska med Josse och Johanna till Karlskrona. Josse ska köpa en kamera :3 Dock är hon en riktigt förrädare och väljer en Canon istället för en Nikon

Aja, nu somnar jag snart. Inga bilder idag, men blir nog många imorgon för ska redigera bilder jag tagit på Nea. 


Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar