tisdag 11 oktober 2011

Teater och jul

Ja... Har inte haft så mycket att skriva. Funderar på att ta en bloggpaus, om det inte vore så för att det händer lite intressanta grejer x) Så fort jag har en vanlig vecka igen ska jag ta bloggpaus och samla nya krafter, fixa en header och allt.

~
Är 19 dagar kvar tills Tintin-filmen,
22 dagar kvar tills min födelsedag och
73 dagar kvar till julafton 
~



På tal om julafton, jag sitter och lyssnar på lite Lucia-musik  Det är rogivande, FAN vad jag älskar Lucia och Lucia-sånger  Funderar på att skapa en separat December/Jul-blogg. Varje December skriver jag ned saker i den, lite pyssel kanske, för att hålla mitt jul-beroende i shack. För beroende, det är jag. Inte i den mån att jag söker upp allt så det är inte samma sak som att jag blir fanatisk i det, men när jag började lyssna på Lucia-musik nu började jag nästan gråta. Har hållt mig undan så mycket som möjligt under rästen av året så när man känner kraften och all känslan igen, ja, den är underbar  Så jag ska göra en jul-blogg :3 Kanske börjar pyssla med den redan, när julberoendet blir för starkt. 

Igår var det vanlig dag och teater, idag har vi filmat hela dagen. Statister (i form av tvåor och ettor), filmare (treor) och så vi skådespelare. Gick bra, var lite kallt på Aspan bara xD Men det gick att spela. Får se hur sjuka vi blir sedan eftersom vi ska vara ute imorgon också. Dock skulle det bli sol i morgon... Hm, får se hur det blir med det. 

Nej, nu ska jag lyssna på mer Lucia och sedan sova... Är skittrött och ska upp 07:00 imorgon. Ni får inga bilder idag, ledsen för det, men jag orkar inte leta upp några. 


Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar