lördag 5 november 2011

För mycket hjärtan i detta inlägg

Sitter här nu och lyssnar på Shakira. Var hos Josse och Matte idag och spanade in deras kök som äntigen är färdigt 8D Så JÄVLA snyggt!!  Och de taperna, MUMS!  Inga bilder dock för hade inte kameran med mig x) Sedan åt vi mat där, jag, Jenny, Johanna, Adde och värdparet såklart xD Kyckling, klyftpotatis och svamp-sås. Så jäävla gott och mättande  Älskar att äta där, Mattias gör så satans god mat x''D 

Sitter just nu och nördar som vanligt. Lyssnar på Shakira och Tarkan ;




Haft det slappt och skönt nu, och vart uppe seent om nätterna xD Passar på nu under lovet. I helgen nu blir det mest plugg på historian, svenskan och engelskan.... TRIIST! Vill inte! T^T' Hatar läxor! Hata! Hata! Hatar läxor!!

Baby fick en skumtomte idag x''D Filmade och tog kort (som kommer komma upp här imorgon). Så jävla söt var hon  Drömde även två nätter nu att det har snöat (varav en dröm inkluderade att Josefin-syrran och jag vart uppe hela natten, så jag inte orkade följa med Josse-kompis till skolan nästa dag och ljög ihop att jag var sjuk, vilket Nea sabbade genom att säga att hon var hos mig och, ja -v- ) så jag längtar ihjäl mig till snö och December nu 

Vart dimma hela jävla veckan  Ultramys! ... och jag behöver DUSCHA!!

Köpte även akvarellpennor när mamma, jag, Nea, Susanne (Neas mamma) och Ludde (Neas lillebror) var inne i någon affär (glömt namn~) med en massa prylar 8D Testade dem idag och de fungerar utmärkt. Dock får ni ingen bild för Blogger är helt fucking dum i hela jävla huvudet så den fuckar upp allting. Klicka här för att se bilden på BDB åtminstonde.

Det var nog allt 8)

Mors! ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar