tisdag 8 november 2011

Hm...


Är otroligt splittrad känner jag...




Sandras pappa gick bort morgonen den sjunde. Lider fortfarande med henne, det är väldigt orealistiskt... Hur lång tid tog det? Knappa två månader... Helt sjukt, helt jävla sjukt.. 

Sitter och lyssnar på sorgsen musik och gråter då och då. Övade att rita lite innan, innan jag tröttnade. Första skoldagen var helt ok, men vart deppig hela dagen ändå.

Somnade inte fören vid 03:15 eller något liknande. Somnade när jag kom hem från skolan istället. Ska lägga mig nu också. Har ingen skola fören vid 14:20 imorgon. Otroligt skönt.

Kollar på denna underbara hemsida och påminns plötsligt om 90-talet igen. Precis som ett Alfons Åberg-inlägg jag skrev för ett bra tag sedan. Vill vara liten igen... Seriöst  

Lyssnar på musik från Tintin-filmen. Har jag tur får jag faktiskt se den ytligare en gång på bio :3  På torsdag. Om jag lyckas övertala mamma såklart. Ännu en anledning till att det är bra att samla på något och ha ett intresse; Det lättar alltid upp när det är som jobbigast. Kunde inte sova igår; Läste ut ett Tintin-album och sedan somnade jag som en gris  

Nej, nu ska jag göra något glatt och sedan sova. Skulle gärna gått och lagt mig men är för deppig så kommer aldrig somna... 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar