torsdag 10 november 2011

Nattinlägg

Ja, tänkte blogga lite innan jag lägger mig :3

Bokade biljetter innan till en sista visning av Tintin-filmen (  ). Mamma ville att Susanne (Neas mamma) skulle se den och dessutom se den en gång till (i 3D eftersom det inte fungerade förra gången) och jag passar också på en sista gång nu när den väl gå på bio x) Fick med mig Nea också, så fyra biljetter blev det;


Vi ska sitta på de blåa platserna. De bästa platserna i biografen :3 

Tonade håret också innan idag med syrrans (Johannas) hjälp. Blev lite mörkare, assnyggt!



Så nu ska jag bara klippa mig igen så är håret som jag vill ha det igen :3

Jag längtar IHJÄL mig till snön nu!! December, hit! Jag är lite smått hatisk emot November. Det känns som den månaden bara är till för att fördröja vintern lite till. Älskar Oktober och älskar December, och så kommer November där emellan och stör... Haha! Bildidé! *skriver ned* 

Imorgon är det lång skoldag, men inte så värst jobbig ändå. Lämna in Historian och plugga en massa hade jag tänkt. Sedan hem och städa!! Rummet är åt helvete och jag behöver både skura golv och skrivbord! Höststädning, ja tack. 

Ja nu ska jag lägga mig. Kanske rita lite innan jag somnar, eller läsa. Pratade med mamma igår om Tintin-prylar att samla (muggar ect.) och hon verkar inte bli panikslagen av det x'D Hon tog det lungt och sade att "ja men nu har du ju börjat samla i alla fall, det andra kommer väll". Är lycklig, var mer rädd för att hon skulle bli "men lilla du, vad ska du med all sådan skräp till?". Glad att hon gillar min hobby i alla fall x'D

Ska snart börja bättra på min julkalender-samling också! Två nya har kommit ut på DVD :D Har jag tur släpps de allra första på DVD också så småningom. De hade vart guld värt att ha  Speciellt för mamma för hon såg dem som liten tillsammans med min moster (och morbror också så småningom) men jag tror inte hon minns något direkt av dem. 

Jaja, nu ska jag sova. Är trött trött trött. 


Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar