tisdag 8 november 2011

Sömn? NEEEH!


Fick plötsligt ett ryck och bestämde mig för att "nu jävlar ska jag ta tag i denna "egen stil"-saken!"

Har alltid velat ha en stil att gå efter, men har vart för lat att varje morgon leta upp kläder o.s.v., så det har automatiskt blivit vardaglig stil. Men nu jävlar!! rutigt will jag ha! 60-tals stil med mycket Franskt mode! HELL YEA! Samtidigt som man lyssnar på Chantal Goya 

Så just nu sorterar jag kläder som jag kan ha ute, i skolan o.s.v. och kläder som inte passar utan jag mest kommer ha hemma :D Kommer dokumentera med kameran. Ska dock upp vid 06:00 så får se hur länge jag orkar x'D Tur att mamma jobbat *host!* 

Blir ju att samtidigt städa rummet (går icke att sortera bland all skit) så det blir ju bra 8D


Åter till arbetet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar